Cześć i czołem!

Dziewczyną z odzysku chyba się urodziłam. W każdym razie, jestem nią od kiedy pamiętam. Ponoszę porażki, walczę ze swoim paskudnym charakterem, kocham zamartwiać się bez sensu i na zapas, marnotrawić czas, gapiąc się w sufit. Co jakiś czas przychodzi odzysk i wtedy spotykają mnie najlepsze rzeczy w moim życiu. A że najlepszym trzeba się dzielić – jestem tutaj. Zaczyna się moja przygoda z pisaniem. Nie w ogóle, rzecz jasna, tylko tutaj. Od zawsze kocham pisać i poznawać świat – dlaczego nie połączyć tych dwóch rzeczy? Piszę o tym, co w danym momencie mnie ciekawi, albo o tym, co już od dawna jest moją wielką pasją. Nie zabraknie kina i literatury, zdecydowanie często będą się pojawiać historie kulinarne – dobre jedzenie to coś, bez czego nie wyobrażam sobie życia. Na rozsądną modę i urodę bez przesady też znajdzie się miejsce. Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na długo.

Do zobaczenia w premierowym wpisie!

Skomentuj

