30 przypadkowych faktów o mnie

Prowadzę bloga już trzy miesiące, więc pomyślałam, że fajnie będzie powiedzieć Wam coś więcej o sobie. Ale żeby nie wyglądało to jak przedstawianie się pierwszego dnia w nowej szkole, zapraszam na 30 przypadkowych faktów o mnie :)!

1. W przedszkolu wyjadałam dzieciom z talerzy szpinak.
Głupie nie wiedziały co dobre.

2. Uwielbiam orzechy, najbardziej pistacje, nerkowca, migdały.
Od wstępu do tego punktu zjadłam pół paczki.

3. Chciałabym mieszkać na wsi gdzieś w pobliżu miasta. Na pewno miałabym wtedy kozę i kury, ale mogłabym wyskoczyć do kina
w każdej chwili.

4. Najchętniej większość roku spędziłabym w podróży. Długiej czy krótkiej, lokalnej czy międzynarodowej — mniejsza o to.

5. Boję się ciemności. Za dużo ,,Bajek czeskich dzieci’’
w dzieciństwie.

6. Od dwóch miesięcy nie jem mięsa, głównie z powodów etycznych.

7. Nienawidzę lukrecji. Nie wiem, kto to wymyślił, ale to był bardzo zły człowiek.

8. Mówię tak dużo, że czasem zaczyna mnie od tego boleć gardło.

9. Kiedy mam na sobie więcej niż cztery kolory, czuję się przebrana, nie ubrana. No chyba, że ciuchy podomki – jest mi wtedy wszystko
jedno i wychodzę w nich nawet z psem czy do sklepu niedaleko domu.

10. Od zawsze marzą mi się krótkie włosy w platynowym blondzie, choć wiem, że taka fryzura jest dla mnie zdecydowanie niekorzystna.

11. Jestem uzależniona od jogurtu bałkańskiego, z takim dziwnym człowieczkiem na opakowaniu (roboczo nazywam go Tuhaj-bejem).

12. Zawsze mam porządek w torebce. I zawsze noszę w niej mój ulubiony scyzoryk – otwieracz, nożyk, nigdy nie wiesz, co może się przydać.

13. W dzieciństwie poprawiałam Mamę, kiedy zmyślała bajkę zamiast doczytać ją do końca z książki, bo chciała, żebym szybciej zasnęła. Sorry Mamo, proper ending makes the difference!

14. Jeżdżę samochodem, bo tak jest wygodnie. Nie lubię tego,
a zdawanie egzaminu było dla mnie większą katorgą niż kanałowe leczenie zęba.

15. Od dziecka bardzo dobrze pływam i sprawia mi to niesamowitą przyjemność, choć boję się, że pod wodą, nieważne – w basenie, morzu czy jeziorze, czyha na mnie jakiś potwór, który wciągnie mnie za nogę pod wodę.

16. Nie mam ręki do kwiatów, jedyne, które świetnie u mnie rosną, to kaktusy. Po prostu czasem przypominam sobie, że trzeba byłoby je podlać i robię im wtedy porę deszczową. Chyba to lubią.

17. W podstawówce nosiłam glany, ubierałam się na czarno
i udawałam, że jestem bardzo smutna. Przeszło mi.

18. Uwielbiam brytyjski humor w stylu Fawlty Towers i Top Gear.

19. Włożyłam kiedyś głowę do pralki, żeby sprawdzić jak to jest.
W sumie fajnie.

20. Jem gołąbki bez ziemniaków, chleba, ani tych wszystkich innych dziwnych dodatków. C’mon! Przecież one mają ryż!

21. Królestwo za ruskie pierogi! Najlepiej z kefirem!

22. Choć jestem krewną Stanisława Przybyszewskiego, nie w głowie mi wyrywanie cudzych żon. Mężów w sumie też nie.

23. Razem z kuzynem, w wieku kilku lat, urwaliśmy klamkę od jego mieszkania. Tuż przed wyjściem do kościoła. Już wtedy drzemał we mnie szatan.

24. Jeśli mam coś do zrobienia, mogę umierać z głodu, ale nie zjem, dopóki tego nie dokończę.

25. Mam psa ze schroniska i nigdy nie kupiłabym takiego z hodowli.

26. Nie wyobrażam sobie życia bez crocsów. Ziemniaki też nie są piękne, a za coś jednak wszyscy je kochają!

27. Bardzo rzadko piję kawę, ale jeśli już, to bardzo mocną
z mlekiem albo espresso. I nie, nie jestem rano zombi.

28. Miałam kiedyś prostą, grubą grzywkę. Pozwólcie, że nie skomentuję tego jak wyglądałam, ale zdradzę, że mogłabym straszyć dzieci w nocy.

29. Nienawidzę się spóźniać. Wolę być za wcześnie niż za późno.

30. Nigdy nie urwał mi się film. I w sumie nie wiem czy się cieszyć, czy płakać :D.

4 uwagi do wpisu “30 przypadkowych faktów o mnie

Skomentuj

