Pytania, których nikt nie zadaje

Ten tag jest osławiony zarówno w blogosferze jak i na YouTube. Pomyślałam sobie czemu nie? Ale przecież nie może być normalnie, bo nie mam ochoty żebyście czytając ten post doszli do wniosku, że odpowiadam na pytania ze złotych myśli. Nie mam też ochoty Was zanudzić, więc wybrałam tylko te pytania, na które byłam w stanie udzielić błyskotliwej odpowiedzi.
Mam nadzieję, że po przeczytaniu będziecie równie uśmiechnięci jak chłopcy w kominiarkach demolujący dziś stolicę.

Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Mój pradziadek hodował pszczoły. Za każdym razem kiedy do nich wychodził, mył się najpierw szarym mydłem, żeby usunąć z siebie zapachy, których pszczoły nie tolerują. Następnie w podkoszulku
i krótkich spodenkach odwiedzał ule. Pszczoły go kochały. Jeśli geny robią swoje, mogłabym raczej poskromić rój pszczół niż być przez niego zaatakowana. Wobec tego, wybieram niedźwiedzia. Wszystkiego w życiu trzeba spróbować.

Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Tak. Zawsze wyglądam wtedy jak Hannibal rozgrzewający patelnię, w towarzystwie przyszłej, nieświadomej niczego ofiary.

Co Cię wkurza, co niekoniecznie wkurza innych?
Inni

Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Moja Mama twierdzi, że to był strój czerwonego kapturka. Ja pamiętam tylko moje oburzenie spowodowane zbyt krótką spódnicą i stanowcze – wyglądam jak dziwka! Na szczęście nie dostałam wilka.

Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Ostra zupa chińska. Szczególnie, kiedy się nią zadławisz i makaron wypada nosem. Nie polecam, bardzo łaskocze w nosogardło.

W ilu językach mówisz?
Jestem poliglotką, marudzić potrafię biegle w każdym.

Czy jesteś uparta?
Na tyle, żeby zmusić mojego chłopaka do zrobienia czegoś, na co wcale nie ma ochoty. Tak dla świętego spokoju.

Czy używałaś broni?
Jeśli chodzi o broń tnąco – kłującą, wczoraj kroiłam marchewki.

Czy nosisz kapcie?
Crocsy to nie kapcie, crocsy to styl życia.

Pierwszy koncert?
Majka Jeżowska. Pamiętam, że była ze mnie wtedy niezła bladź. Białe rajstopki, komplecik w kratkę i błyszczyk truskawkowy kupiony naprzeciwko przedszkola.

Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Na parkingu w Rumunii. A obok, w trawie, leżał pakunek z paczkami papierosów z kontrabandy. PS. To prawda.

Cukier czy słodzik?
…proszę przeczytać ostatni tekst. I skończmy tę jałową dyskusję na poziomie gimbazy.

Jak dobrze potrafisz pływać?
Na tyle dobrze, żeby zrobić wrażenie na przystojnym ratowniku.

Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Potrafię nawet zatykać nos bez wstrzymywania oddechu.

Czy jesteś cierpliwa?
Jeśli wszyscy spełniają moje zachcianki od razu, to jak najbardziej.

Czy umiesz szyć/wyszywać?
W trzeciej klasie szyliśmy na Dzień Matki poduszki na igły
w kształcie serca. Zamiast serca wyszła mi fasola, ale Mama i tak się cieszyła. Jeśli wątpicie w moje umiejętności szwalnicze, odpowiedzcie sobie na pytanie, czy znacie kogoś, kto tworzy ręcznie kunsztowne poduszki na igły w kształcie fasoli.

Czy podobają Ci się faceci ubierający się na różowo?
Tak

piglet_aliexpress
źródło: Aliexpress

Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Bardzo! Co roku żyję w niepokoju czy byłam grzeczna wystarczająco, żeby dostać prezent.

Co pijesz najczęściej do obiadu?
Nektar z rogu jednorożca.

Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Czy ktoś kiedykolwiek zadał równie idiotyczne pytanie? Take all my money and give me pierogi.

W czym śpisz?
Najchętniej w łóżku, ale zdarza mi się w autobusie.

Czy chodzisz na fitness?
Jeżdżę na fitness schodami ruchomymi.

Nike czy adidas?
Paszporty polityki

Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?

Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
To zależy, czy w Narnii jest akurat jakaś gruba wixa. Przecież nikt nie chce, żeby w środku nocy do pokoju wpadł pijany faun, bełkoczący i z plączącymi się kopytami.

Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Mogę pisać bloga dla ludzi, którzy chcą mnie czytać.

Skomentuj

