Jestem pandą

Bored Panda – The Only Magazine For Pandas

Nigdy nie słyszałam lepszej nazwy. W dodatku jestem pewna, że nikt nigdy nie wymyślił lepszej nazwy.

A nosi ją portal, który każdego jest w stanie wciągnąć na długie godziny i zawiera zdecydowanie mądrzejsze treści niż kwejk albo demoty.

W dodatku portal jest podzielony na kilka kategorii tematycznych: podróże, fotografia, zwierzęta, sztuka, ilustracje, DIY, parenting
i Good News – kategoria, która roztopi nawet najzimniejsze serce.

Trafiłam na tę stronę przypadkiem i chyba nie muszę mówić, że najbardziej urzekła mnie jej nazwa. Kto nie chciałby być PANDĄ?!
I to w dodatku znudzoną? Kto nie chciałby zaliczać się do tego wąskiego, elitarnego grona futrzastych przyjemniaczków, które albo śpią, albo jedzą?
Oczywiście, że wszyscy!

A tak zupełnie na poważnie, Bored Panda zbiera w jednym miejscu cały wachlarz tematów, które pojawiają się w różnych miejscach
w sieci. Są zamieszczane bez większego, charakterystycznego dla niektórych źródeł, opóźnień względem portalu źródłowego.
Wstęp artykułu to zawsze tekst, który wprowadza czytelnika
w temat, następnie oglądamy galerię zdjęć. Dodatkowo w bardzo przejrzysty sposób Panda podaje linki do źródeł tematu.

Dzięki Znudzonej Pandzie poznałam historie wielu niezwykłych ludzi, wynalazków, inwencji twórczych albo zostałam zaskoczona ciekawostką z zupełnie obcego mi zakresu wiedzy.

Nie pozostaje mi nic innego niż zostawić Was ze Znudzona Pandą
i jej bogatymi – niczym wnętrza światecznych uszek, zasobami ;).

2 uwagi do wpisu “Jestem pandą

Skomentuj

