Share week 2016

Już po raz piąty Andrzej Tucholski organizuje Share Week – przedsięwzięcie mające na celu dzielenie się z innymi swoimi ulubionymi blogami, a więc i wyróżnianie najlepszych naszym zdaniem blogerów, którzy nas inspirują, motywują, bawią lub po prostu mają to coś. W ten oto sposób, autorzy polecają autorów, a krąg blogerskiej miłości i podziwu swobodnie się wypełnia.

Przedstawię Wam teraz trzy moje ulubione blogi i trzech najlepszych moim zdaniem autorów, których pisanie jest dla mnie wartością samą w sobie.

Po pierwsze i najważniejsze – RIENNAHERA
Nikt tak dobrze nie patrzy na świat moimi oczami, nie dzieli moich wątpliwości i obaw, jak Marta. Każdy jej tekst trafia w mój czuły punkt. Kiedy czytam jej posty mam wrażenie, jakby weszła wprost do mojej głowy i przepisywała wszystko, co w niej zobaczy. Jest dla mnie wielką inspiracją, pokazuje jak wygląda zdrowy hedonizm
i zadowolenie z życia, kiedy jednocześnie często w tyle Twojej głowy pojawiają się czarne myśli, smutki, lęki. To dzięki jej postom zrozumiałam, że o psychologu trzeba mówić otwarcie, a dzielenie się z ludźmi tym jakim jest się naprawdę ma wielką moc.

Po drugieStay Fly
Mimo że bloga czytam od niedawna, mogę stwierdzić z czystym sumieniem, że znajduje się w moim osobistym top wszech czasów. Jan Favre używa błyskotliwego języka,
a budowania kwiecistych metafor i opisów mógłby uczyć zawodowo studentów polonistyki. Tematy jakie porusza są zawsze na czasie, nie bawi się z nimi w żadne ceregiele, po prostu mówi to, co myśli. A ja cenię szczerość. Szczególnie – ubraną
w dobrą formę literacką.

Po trzecieJadłonomia
Tej Pani chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Marta Dymek zawojowała całą Polskę wegańską rewolucją już jakiś czas temu, jednak nadal nie daje o sobie zapomnieć. Cenię jej autentyczność oraz fakt, że zamiast siać wegepropagandę, zmienia poglądy ludzi przez swoje działanie. Według mnie, jest jedną z najbardziej pozytywnych postaci blogosfery, oddaną w 100% temu, co robi. Na jej bloga wchodzę nie tylko wtedy, kiedy Marta doda nowy post, ale także wtedy, kiedy szukam czegoś fajnego do ugotowania.
Marta rządzi i to jeszcze długo się nie zmieni.

Wpadajcie to nich, bo to po prostu fajni ludzie, którzy mają coś ciekawego do powiedzenia :).

 

2 uwagi do wpisu “Share week 2016

Skomentuj

